پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118827
بازيکني‌که از ترس سربازي به تهران برنمي‌گردد
تاریخ انتشار : 1393/06/18 11:17:07
نمایش : 1411
ملي پوش پرسپوليس هم يکي از بازيکناني است که کارت پايان خدمتش در دست بررسي قرار گرفته. بازيکني که به شکلي مشکوک از تهران خارج شده و به قطر رفته بي آنکه با تيم قطري قرارداد بسته باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برنامه ۹۰ دوشنبه شب بهانه خوبي بود براي اينکه نام افرادي جديد در پرونده بازيکنان داراي کارت پايان خدمت مشکوک باز شود. بعد از طرح نام هايي چون بختيار رحماني، عليرضا حقيقي، ماهيني و انصاري فرد از بازيکناني که در تيم ملي ايران به جام جهاني رفته بودند حالا نوبت به مهرداد پولادي رسيده تا کارت پايان خدمتش به مشکل بخورد.



اين بازيکن که دو ماهي است از ايران خارج شده حالا کارت پايان خدمتش مشکل دار است و نظام وظيفه دارد مدارکي که منجر به صدور کارت براي اين بازيکن شده را بررسي مي کند.



مهرداد که پرسپوليسي ها مي گويند با آنها قرارداد دارد حالا به قطر رفته و مي خواهد قراردادش با اين تيم را فسخ کند و در ليگ قطر بازي کند. بايد ديد او غير از مشکل پرسپوليس با مشکل خدمت هم مواجه مي شود؟



پولادي البته تنها نامي نيست که جديدا به ليست اضافه شده. ميلاد غريبي هم که مي گويد دانشجو است، وقتي با سئوال هايي درباره ميان ترم و نيمه دوم سال و ... روبرو شد شوکه بود و پاسخي براي گفتن نداشت.



او درحالي دانشجو است که شايعه شده سيکل دارد و فردوسي پور در برنامه اش مي گفت: «اين بازيکن انگار جهش بزرگي براي رسيدن به دانشگاه داشته است!»



البته در ليست اين معافي ها هستند بازيکناني که براي کم بينايي، مشکلات اعصاب و حتي تکرر ادرار کارت پايان خدمت گرفتند!
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html